Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام ندیدنت

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام ندیدنت با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک رضا صادقی بنام ندیدنت، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ ندیدنت و پخش آنلاین

Download New Music Reza Sadeghi – Nadidanet

دانلود آهنگ جدید ندیدنت از رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام ندیدنت

دانلود در ادامه مطلب

گفتم شاید ندیدنت از خاطرت دورم کنه
دیدم ندیدنت فقط میتونه که کورم کنه
میتونه که کورم کنه
گفتم صداتو نشنوم شاید که از یادم بری
دیدم تو گوشام جز صدات نیستش صدای دیگری
نیستش صدای دیگری
ندیدنو نشنیدنت عشقت رو از دلم نبرد

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام ندیدنت

فقط دونستم بی تو دل پرپر شدو گم شد و مرد
ندیدنو نشنیدنت عشقت رو از دلم نبرد
فقط دونستم بی تو دل پرپر شدو گم شد و مرد
گم شدو مرد
بعد از تو باغ لحظه ها حتی یه غنچه گل نداد
همش میگفتم با خودم نکنه بمیرمو نیاد
امروزو محتاج توام من نمیگم دلم میگه
فردا اگه مردم نیا چه فایده نوش دارو دیگه
ندیدنو نشنیدنت عشقت رو از دلم نبرد
فقط دونستم بی تو دل پرپر شدو گم شد و مرد
ندیدنو نشنیدنت عشقت رو از دلم نبرد
فقط دونستم بی تو دل پرپر شدو گم شد و مرد
گم شدو مرد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.