Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دل خون

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دل خون با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک محسن چاوشی بنام دل خون ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ دل خون و پخش آنلاین

Download New Music Mohsen Chavoshi – Del Khon

دانلود آهنگ دل خون از محسن چاوشی

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دل خون

ترانه : حسین صفا / آهنگ : محسن چاوشی / تنظیم : شهاب اکبری

دانلود در ادامه مطلب

وقتی که شب حکم شبی خون داد
صحرا پر از خون کبوتر شد
توی چشام دریای بارونو توی گلوم بارون خنجر شد
از آب یاد مبهمی دارم چون تشنه ام سیراب میمیرم
از مردم بز دل دلم خونه از کوفه ی دلگیر دلگیرم
ای کاش پیش خواهرم بودم تا باز مرهم رو پرم میذاشت
دستی بریده دست مظلومی گل روی قبر مادرم میذاشت
ای کاش پیش خواهرم بودم تا باز مرهم رو پرم میذاشت
دستی بریده دست مظلومی گل روی قبر مادرم میذاشت
ایمان من بی وقفه رنجم داد آزاده بودم پس جفا دیدم
مکر و دو رنگی ظلم و بد قولی آه از اهل دنیا کی وفا دیدم

متن آهنگ محسن چاوشی به نام دل خون

دنیای بی ارزش چمیدونه کی غصه داره کی دلش خونه
این دردکه غمگین تر از دردخ این خونه که قرمز تر از خونه
حس می کنم از دور از نزدیک عطر حرم عطر شهیدا رو
بیزارم از این خیل خیل عین الوقت پس میزنم اب الیزیدا رو
ای کاش پیش خواهرم بودم تا باز مرهم رو پرم میذاشت
دستی بریده دست مظلومی گل روی قبر مادرم میذاشت
ای کاش پیش خواهرم بودم تا باز مرهم رو پرم میذاشت
دستی بریده دست مظلومی گل روی قبر مادرم میذاشت

 


برچسب ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.