Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک محسن ابراهیم زاده بنام تا ابد ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ تا ابد و پخش آنلاین

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Ta Abad

دانلود آهنگ تا ابد از محسن ابراهیم زاده

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

ترانه و آهنگ : محسن ابراهیم زاده / تنظیم ، میکس و مسترینگ : مصطفی مومنی

دانلود در ادامه مطلب

روزا بی حوصلم شبا خواب ندارم فاصله زیاد شده دیگه تاب ندارم
خاطراتمون تا الان منو آروم کرده دوری به ما نمیاد منو مسموم کرده
لحن حرفامو دیگه با همه سنگین کردم
عشقو تمرین کردم حرفایی که دوست داری صد دفعه تمرین کردم
دل بی طاقت شده حال من بد شده طفلی چند وقته که خیلی بی طاقت شده
تنهایی واسش بده عشق تو تا ابده دل بد عادت شده حال من بد شده
توی فنجونم فال من بد شده طفلی دلخوره بد جوری پره

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام تا ابد

دل هوایی حال من بد شده چند دفعه واسه رفتن مردد شده
بسه فکر میکردم رفتنت یه حدسه دل بد عادت شده حال من بد شده
غصه هام تمومی نداره تا ابد شده بسه همه جا تنگی نفسه
هنوزم عشق تو توی این دلمه هر کی یه جوریه اینم یه مدلمه
من گرفتارت توی این رابطم قهر یه مشکلمه
استرس تو شبام دور چشمام نموند نیستی فالم تو هی صد دفعه میخنمو
هنوز عشقت عالیه عطرت این حوالیه دل هوایی حال من بد شده
چند دفعه واسه رفتن مردد شده بسه فکر میکردم رفتنت یه حدسه
دل بد عادت شده حال من بد شده غصه هام تمومی نداره تا ابد شده
بسه همه جا تنگی نفسه دل بی طاقت شده حال من بد شده
دل بی طاقت شده حال من بد شده دل بی طاقت شده حال من بد شده


برچسب ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.