Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

دانلود آهنگ جدید سعید پانتر و هایجک به نام سیگار من کو

دانلود آهنگ جدید سعید پانتر و هایجک به نام سیگار من کو با لینک مستقیم و کیفیت بالا

دانلود موزیک سعید پانتر و هایجک بنام سیگار من کو ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ سیگار من کو و پخش آنلاین

Download New Music Saeed Panter & Hijack – Sigare Man Koo

دانلود آهنگ سیگار من کو از سعید پانتر و هایجک

دانلود آهنگ جدید سعید پانتر و هایجک به نام سیگار من کو

دانلود در ادامه مطلب

دوباره بارون میباره
خاطره هاتو یادم میاره
دوباره تنهایی و من
کجایی جونم بی تو نمیتونم
سیگار من کو یار من کو
مرحم دردم دلدار من کو
از دار دنیا تورو میخواستم
اما تو نیستی حالم خرابه
کنار من بیدار نمیشی صبح باز
چشمام تو چشمات نمیشه صبح باز
چیزایی که هک شده از تو تو سرم
تلخ ترین خاطرات شیرین دنیاست
ساده‌ست برات
مگه میشه حرفاتو یادم نیاد
مگه میشه یکی بیاد یک روز بعد من
روزای قشنگ مون حیف بود مگه نه
تنها و بی رمق هیچکسی ندارم
بارون که میزنه تورو حس میکنم
شدم شبیه دیوونه ها حرفای دلمو
به خط خاموشت اس ام اس میکنم
روزا یکی پشت همدیگه میرند

متن آهنگ سعید پانتر و هایجک به نام سیگار من کو

تورو نمی بینم هر سمتی که میرم
توی این تهرون شلوغ پلوغ
بهم بگو سراغتو از کی بگیرم
هر جای این شهر تورو می بینم
با این توهم حالم خرابه
باز بوی عطرت توی خونه‌ست
با این توهم حالم خرابه
بدجوری خورده به کارم گره
بگو چند سال بگذره یادم بره
وقتی هنوز دارم حس بهت زیاد
وقتی تنم میلرزه وقتی اسمت میاد
من خوشبختی رو با تو شناختم
از همون لحظه که دلمو باختم
بدترین لحظه هام دوری از توئه
وقتی بهترین روزامو پیش تو ساختم
اون نفسم بود تنها سم بود
تا اینو فهمید تنهام گذاشت رفت
سیگار من کو یار من کو
مرحم دردم دلدار من کو
از دار دنیا تورو میخواستم
اما تو نیستی حالم خرابه


برچسب ها

,Download Ahang Jadid Hijack, Download Ahang Jadid Saeed Panter, Download Full Album Hijack, Download Full Album Saeed Panter, Download New Music Hijack, Download New Music Saeed Panter, Hijack, Hijack – Sigare Man Koo, Saeed Panter, Saeed Panter – Sigare Man Koo, آهنگ های سعید پانتر, آهنگ های هایجک, اهنگ رپ ایرانی.بیست رپ, بیا تو رپ, بیا تو موزیک, پاپ موزیک - سایت پاپ موزیک | PopMusic.ir, پدر رپ فارسی کیست؟, پی ام سی موزیک, تهران موزیک, دانلود آهنگ جدید رپ, دانلود آهنگ جدید سعید پانتر, دانلود آهنگ جدید سیگار من کو از سعید پانتر, دانلود آهنگ جدید سیگار من کو از هایجک, دانلود آهنگ جدید هایجک, دانلود آهنگ سعید پانتر, دانلود آهنگ سیگار من کو, دانلود آهنگ شاد سعید پانتر, دانلود آهنگ شاد هایجک, دانلود آهنگ هایجک, دانلود فول آلبوم سعید پانتر, دانلود فول آلبوم سعید پانتر تکی یکجا 320 و 128, دانلود فول آلبوم هایجک, دانلود فول آلبوم هایجک تکی یکجا 320 و 128, رادیو جوان - سایت رادیو جوان | RadioJavan, رادیو جوان موزیک, رپ سانگ, سایت رپ فارسی, سعید پانتر, سعید پانتر به نام سیگار من کو, سعید پانتر سیگار من کو, فول آلبوم سعید پانتر, فول آلبوم هایجک, موزیک باران, هایجک, هایجک به نام سیگار من کو, هایجک سیگار من کو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.