Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

دانلود آهنگ جدید مهدی آذر و مسعود جهانی به نام ای وای

دانلود آهنگ جدید مهدی آذر و مسعود جهانی به نام ای وای

دانلود آهنگ ای وای با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Mehdi Azar Ft Masoud Jahani – Ey Vay

مهدی آذر و مسعود جهانی ای وای

متن آهنگ ای وای مهدی آذر و مسعود جهانی

ای وای ببین دلت چطور رفت ای وای به حال و روز خودم
هی داد دوباره عاشقی باز ای کاش دل تو منو میخواست
انگار دلت میخواد نباشی میخوای بری از تو نقاشیم
این بار دیگه طاقت ندارم این بار خرابه روز و حالم
ای وای ای وای ای وای میترسم بری آسون آخر از دستم
انگار گذشت دیگه این بار با تو آب از سر
ای وای ای وای ای وای میترسم بری آسون آخر از دستم

دانلود آهنگ مهدی آذر و مسعود جهانی ای وای

انگار گذشت دیگه این بار با تو آب از سر
ای وای دلم عاشق شده باز انگار نباشی خیلی تنهاس
ای وای دوباره عاشقی باز ترسم اینه تو هم بری باز
ای وای ای وای ای وای میترسم بری آسون آخر از دستم
انگار گذشت دیگه این بار با تو آب از سر
ای وای ای وای ای وای میترسم بری آسون آخر از دستم
انگار گذشت دیگه این بار با تو آب از سر
ای وای ای وای ای وای میترسم بری آسون آخر از دستم
انگار گذشت دیگه این بار با تو آب از سر

دانلود آهنگ ماکان باند به نام هر بار این درو

دانلود آهنگ ماکان باند به نام هر بار این درو

دانلود آهنگ هر بار این درو با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Macan Band – Har Bar In Daro

ماکان باند هر بار این درو

متن آهنگ هر بار این درو ماکان باند

صدای خنده هات هنوز توی گوشمه عطری که میزنی رو لباسیه که میپوشمه
دیگه بدون من یه قدمم برندار یه چیزی بت میگم این دفعه رو نه نیار
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

دانلود آهنگ ماکان باند هر بار این درو

بدون تو بدون از این زندگی سیرم به جون هردومون نباشی از دست میرم
درارو وا نکن و حرف رفتنو نزن نه دیگه تا نکن به هر دلیلی بد با من
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره
هر بار این درو محکم نبند نرو این چشمای ترو نکن تو بدترو
نفسم میبره دل من دلخوره بی تو از دلهره هر دقیقه اش پره

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام نفس کی بودی تو

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام نفس کی بودی تو

دانلود آهنگ نفس کی بودی تو با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Alireza Talischi – Nafas Ki Boodi To

علیرضا طلیسچی نفس کی بودی تو

متن آهنگ نفس کی بودی تو علیرضا طلیسچی

تازگی داره قلبم واسه اون آمادگی داره
زیبایی رو تو عین سادگی داره مگه داریم مگه داریم
خوبیش اینه که میدونم پای دلم میشینه که ثابت کنه تو زندگیم همیشه یکه
مگه داریم مگه داریم
عشقتو تو قلبم بکوب مگه داریم مگه داریم انقد خوب
نفس کی بودی تو کی بودی تو عشقم این همه دوری و فاصله رو بشکن
انگاری رو دلم اسمتو نوشتن
نفس کی بودی تو کی بودی تو جونم واسه همه عاقل و واسه تو دیوونم
من دوست دارم بدون تو نمیتونم

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی نفس کی بودی تو

چشمات همونجوری که میگنه این چشما همه ی عشق منه
قلبم بدون تو نمیزنه مگه داریم مث تو زندگی
حرفات که صاف میشینه تو دلم من چجوری از خوبیات بگم
دوس دازم هر چی که دارم بدم نداریم انقد وابستگی
نداریم انقد وابستگی
نفس کی بودی تو کی بودی تو عشقم این همه دوری و فاصله رو بشکن
انگاری رو دلم اسمتو نوشتن
نفس کی بودی تو کی بودی تو جونم واسه همه عاقل و واسه تو دیوونم
من دوست دارم بدون تو نمیتونم

دانلود آهنگ امیر بشیر به نام عشق خاص

دانلود آهنگ امیر بشیر به نام عشق خاص

دانلود آهنگ عشق خاص با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Amir Bashir – Eshgh Khas

Music: Misagh Raad , Lyrics: Misagh Raad , Arrangement: Rasha Taghipoor , Mix & Mastering: Hamed Baradaran , Cover Art: Sajad Motaseli

امیر بشیر عشق خاص

متن آهنگ عشق خاص امیر بشیر

یه چند روزی میشه دلم بی قرارشه
نگاهم به ساعته دوباره فردا بشه
که دیدنش واسم خود آرامشه عشقمه
همه میدونن اینو , نفسم واسش میره
وقتی که میخنده دلم آروم میگیره دلم آخه بهش گیره
عمرمه عشقمه نفسمه دوست دارمش
اونم عشق منه اینو میگم آره من به همه
قلبم واسش میزنه عمرمه عشقمه نفسمه
دوست دارمش اونم عشقمه اینو میگم آره من به همه

دانلود آهنگ امیر بشیر عشق خاص

قلبم واسش میزنه عمرمه عشقمه
خودش میدونه اینو عشقش واسم خاصه
واسه همینه اینجوری دلم اونو خواسته
رو من حساسه پر احساسه عشقمه
همه میدونن اینو نفسم واسش میره
وقتی که میخنده دلم آروم میگیره
آخه دلم بهش گیره
عمرمه عشقمه نفسمه دوست دارمش
اونم عشق منه اینو میگم آره من به همه
قلبم واسش میزنه
عمرمه عشقمه نفسمه دوست دارمش
اونم عشق منه اینو میگم آره من به همه
قلبم واسش میزنه