Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Download New Music Shadmehr Aghili – Ghalbe man

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی به نام قلب من

دانلود آهنگ قلب من با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ

Download New Music Shadmehr Aghili – Ghalbe man

شادمهر عقیلی قلب من

 

متن آهنگ شادمهر عقیلی - قلب من

تمام قلب من اینجاست، باورش اما زمان میخواست

هر کسی که بین ما بود، هر چقدر کند اشتباه بود

عاشقم موندی، حتی تو درد

هر کی جز تو ادعا کرد، از یه روزی هر چه خوب یا بد

قلب من جز تو همه رو خط زد

هر کسی راهش سمت من افتاد

قلب من عمدا اسمتو لو داد

راهشو بستم اگه حسی داشت

پای تو موندن بیشتر ارزش داشت

عاشقم موندی، حتی تو درد

هر کی جز تو ادعا کرد، از یه روزی هر چه خوب یا بد

قلب من جز تو همه رو خط زد

هر کسی راهش سمت من افتاد

قلب من عمدا اسمتو لو داد

راهشو بستم اگه حسی داشت

پای تو موندن بیشتر ارزش داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.