Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

مثلث رویایی پرسپولیس در دربی/ تصویر

آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این 3 بازیکن مشهورترین مثلث تاریخ دربی هستند که بیشترین گل را نیز به ثمر رسانده اند.

همایون بهزادی در 10 بازی 4 گل، کلانی در 11 بازی 6 گل و ایرانپاک در 12 بازی 7 گل به استقلال زدند و در مجموع این 3 بازیکن طی 33 بازی مقابل استقلال، 17 گل به این تیم زدند.

مثلث رویایی پرسپولیس در دربی/ تصویر

آمادگی ایران برای همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنفرانس توسعه جهانی مخابرات ، آمادگی کامل کشورمان را برای همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت اعلام کرد.
آفتابکنفرانس توسعه جهانی مخابرات 2014 با حضور وزرا و مدیران ارشد حوزه ict کشورها عضو اتحادیه جهانی مخابرات و با شعار ˈ پهنای باند راهی برای توسعه پایدارˈدر کشور دوبی آغاز به کار کرده و هم اکنون نیز در حال برگزاری است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، دکتر محمود واعظی یکی از سخنرانان اصلی کنفرانس به رسالت مهم اتحادیه جهانی ارتباطات در توسعه مخابرات کشورها بویژه کشورهای در حال رشد اشاره کرد .

وی گفت : نقش زیر ساخت، خدمات و صنعت مخابرات در توسعه اجتماعی-اقتصادی کشورها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

دکتر وا عظی نقش ارتباطات را در توانمند سازی افراد و جوامع مهم دانست و رشد روز افزون بخش خصوصی و دولتی در سرمایه گذاری خدمات و زیرساختهای باند پهن را مثبت و سازنده ارزیابی کرد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر وجود شکاف دیجیتالی بین کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال رشد بر ضرورت توجه به ارزشهای فرهنگی در توسعه مخابرات کشورها تاکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان اظهارداشت: نقش مهم اتحادیه جهانی مخابرات و کشورهای توسعه یافته و پردرآمد تلاش جهت کاهش شکاف دیجیتال بین کشورها است.

دکتر واعظی ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی مطلوب جمهوری اسلامی ایران در ارتباط شمال-جنوب و شرق به غرب گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای همکاری در توسعه مخابرات از طریق سرمایه گذاری و مشارکت را دارد.

در این کنفرانس 43 وزیر ارتباطات،21 معاون وزیر و 17 رئیس رگولاتوری و بالغ بر 200 نفر از مدیران ارشد و کارشناسان مخابراتی کشورهای عضو اتحادیه جهانی مخابرات شرکت دارند.

جان باختن سه نفر در بندرعباس در پی بارش باران

207isna-2.jpg

فرماندار بندرعباس گفت: بر اثر بارندگی روز گذشته، 6 فروردین در شهرستان بندرعباس، سه نفر جان باختند.

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، افزود: شدت بارندگی دیروز، ششم فروردین موجب فوت یک زن در شهر بندرعباس و 2 کارگر پیمانکار پالایشگاه گاز در روستای نانگ در شمال شرقی بندرعباس شد.

 

ادامه مطلب ...

رئیس‌جمهور درگذشت استاد باستانی پاریزی را تسلیت گفت



143913.jpgرئیس‌جمهور در پیامی درگذشت استاد محمد ابراهیم باستانی پاریزی را به خانواده، شاگردان و دوستداران وی، مردم فرهنگ دوست کرمان و اصحاب تاریخ و فرهنگ کشور تسلیت گفت.









 
ادامه مطلب ...

Independence Referenda Only Count when Washington and its Allies Say They Count

Independence Referenda Only Count when Washington and its Allies Say They Count
TEHRAN (FNA)- The parliament of the former Ukrainian autonomous republic of Crimea voted in a referendum to declare independence from Ukraine and petition the Russian Federation to join it as an autonomous republic. The vote was 96.7 per cent in favor of leaving Ukraine

 
ادامه مطلب ...