Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

فقط به یاد تو خوبم به اعتماد تو خوبم سیامک عباسی

دانلود آهنگ سیامک عباسی خوبه حال من

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی خوبه حال من از سیامک عباسی با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 ، لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت موزیک یاب

سبک آهنگ: عاشقانه و احساسی | میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد | ترانه سرا: حسین غیاسی | آهنگساز: امیر عظیمی

دانلود آهنگ خوبه حال من سیامک عباسی در ادامه …

Siamak Abbasi Khoobe Hale Man دانلود آهنگ سیامک عباسی خوبه حال من

متن آهنگ خوبه حال من سیامک عباسی

فقط به یاد تو خوبم به اعتماد تو خوبم
به جای هر کسی با من تو بخند
از این ترانه تو بارون ، از این سکوت خیابون
منو به خاطره هامون برسون
منو به دار و ندارم به اشتیاق قرارم به آرزویی که دارم برسون
تنها اینجا با تو خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته
چی بخوام ازت زندگی فقط شوقه تو نگاته
خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته
چی بخوام ازت زندگی فقط شوق تو نگاته
مث یه سایه صمیمی مث یه عکس قدیمی
تو لحظه های رسیدن تو بخند
فقط به یاد تو خوبم به اعتماد تو خوبم
به جای هر کسی با من تو بخند

دانلود آهنگ سیامک عباسی خوبه حال من

تنها اینجا با تو خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته
چی بخوام ازت زندگی فقط شوقه تو نگاته
تنها اینجا با تو خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته
چی بخوام ازت زندگی فقط شوقه تو نگاته
تو لحظه های رسیدن تو بخند
فقط به یاد تو خوبم به اعتماد تو خوبم
به جای هر کسی با من تو بخند
تنها اینجا با تو خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته
چی بخوام ازت زندگی فقط شوقه تو نگاته
تنها اینجا با تو خوبه حال من تا خیال من توی لحظه هاته
چی بخوام ازت زندگی فقط شوقه تو نگاته
|____ ♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪_____|

فقط به یاد تو خوبم به اعتماد تو خوبم سیامک عباسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.