Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

Life NEWS

Culture of Life News | Culture of Life News: the blog is mightier than the sword. Ruthless analysis of history and modern events

شب عیدی آسمون وقتی که می باره محسن چاوشی

دانلود آهنگ محسن چاوشی سال نو یعنی تو

ترانه و آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی سال نو یعنی تو از محسن چاوشی با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 ، لینک مستقیم و پر سرعت به همراه تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت موزیک یاب

سبک آهنگ: عاشقانه و احساسی

دانلود آهنگ سال نو یعنی تو محسن چاوشی در ادامه …

Mohsen Chavoshi Lebase No دانلود آهنگ محسن چاوشی سال نو یعنی تو

متن آهنگ سال نو یعنی تو محسن چاوشی

نه هوای تازه و نه لباسِ نو می خوام
هفت سینِ من؛ تویی
من فقط تورو می خوام
دلم امشب از خدا؛ جز تو هیچی نمی خواد
کاش یکی ما دوتا رو؛ با هم آشتی می داد
شبِ عیدی؛ آسمون وقتی که می باره
بیشتر از شبای پیش؛ عطرِ قرآن داره
ببین امشب؛ قلبم مثلِ آیینه روشنه
آیینه ی زلالِ من؛ دیدنت عیدِ منه
سال نو؛ یعنی تو
وقتی از در توو میای
نذر کردم امشب
سفره چیدم؛ که بیای
سال نو؛ یعنی تو

دانلود آهنگ محسن چاوشی سال نو یعنی تو

وقتی از در توو میای
نذر کردم امشب
سفره چیدم؛ که بیای
شبِ عیدی؛ آسمون وقتی که می باره
بیشتر از شبای پیش؛ عطرِ قرآن داره
ببین امشب؛ قلبم مثلِ آیینه روشنه
آیینه ی زلالِ من؛ دیدنت عیدِ منه
شادی از تقویمم؛ بی تو رفت و برنگشت
انتظارت منو کشت! توی سالی که گذشت
شادی از تقویمم؛ بی تو رفت و برنگشت
انتظارت منو کشت! توی سالی که گذشت
|____ ♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪♩♪♫♪_____|

شب عیدی آسمون وقتی که می باره محسن چاوشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.